czwartek, 12 września 2013

Duża pomoc.

Na początku zakładając bloga pisałam ,że robimy pokoje dla mojej czwórki ,zostały pomalowane,brakuje jeszcze drobnych rzeczy ale powoli na wszystko przyjdzie czas a może lepiej powinnam napisać pieniądzy,bo bez nich by było ciężko.Meble do dwóch pokoików (jeden dla Julci i drugi dala chłopców) zamówiliśmy na allegro.Czekaliśmy 3 tygodnie na mebelki ale w końcu przyjechały oczywiście do złożenia.Mężuś nie mógł sobie wząść wolnego więc postanowiłam sama złożyć  z małą pomocą.Zobaczcie same:






Meble już stoją w pokojach ,pokaże ale nie dziś,chłopcy bardzo mi pomogli,mężowi nie odpuściłam musiał zamontować drzwi i szuflady.
Pozdrawiam Ewa.

1 komentarz:

  1. :)) Tacy pracowici i pełni entuzjazmu mężczyźni to skarb :)
    Pozdrowienia dla małych ale bardzo dzielnych Majsterkowiczów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcona chwilkę i że mnie odwiedzacie :-))))