poniedziałek, 11 sierpnia 2014

CANDY-obdaruję trzy osoby:-)

Witajcie Kochane!!!

1 sierpnia mineło rok mojego 
blogowania,nie powiem na początku
wahałam się założyć bloga 
ale w końcu się przemogłam 
i nie żałuję .
W blogowym świecie poznałam wiele
wspaniałych osób,
które dodają mi skrzydeł.
Dziękuję,że macie chociaż chwilkę 
aby do mnie  zajrzeć
i zostawić ślad po sobie.
Wasze komentarze bardzo mnie 
budują i dodają sił
kiedy z nich opadam.
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję
i zapraszam na CANDY
do zdobycia trzy nagrody:
1.dwie bielone skrzyneczki
2.poszewka marynistyczna
3.tablica kredowa








Zabawa trwa do
20 sierpnia:-)

ZASADY:

- zostawić komentarz , z chęcią brania udziału
- będzie mi miło jak dołączycie do mojego bloga, poprzez obserwację go
- pobranie i podlinkowanie banerka z mojego posta u siebie na pasku
- anonimki (zostawcie maila) 
 -  losowanie 21.08

ZAPRASZAM DO ZABAWY:-)




30 komentarzy:

  1. zgłaszam się jak najbardziej po "cukiereczki":) Gratuluję bloga, fajnie inspiruje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:)
    Prezenty świetne. Ustawiam się grzecznie w kolejce i cichutko marzę o skrzyneczkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również się zgłaszam do zabawy, śliczne rozdanie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja chętnie ustawię się w kolejce :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam sie w kolejce po te cudenka !!! Banerek juz wisi u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i grzecznie ustawiam się do kolejki :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) Gratuluję rocznicy, niesamowite jak ten czas szybko upływa, prawda? Do zabawy z przyjemnością dopisuję się. Jednocześnie zapraszam na moje candy na FB
    https://www.facebook.com/pages/NabiegunachArt/236666316409922

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie skrzyneczki są cudne! ostatnio mam fazę na tego typu rzeczy, kiedyś chciałam sobie zrobić łóżko na drewnianych paletach, teraz myślę o stoliczku na kółkach :)
    oczywiście zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy, bo nagrody bardzo kuszą ;) Poszewka marynistyczna jest po prostu cudna ;) ahhh przepiękne rzeczy tworzysz.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Moc gratulacji z okazji rocznicy!
    Kolejnych latek owocnych w piękne dzieła i posty!
    Banerek powiewa na
    Mój Magiczny Decoupage
    Moc pozdrowień!
    ps. Zapraszam po Cukierki u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To już rok, jak ten czas szybko leci, bardzo dobrze że założyłaś bloga, bo dzięki Tobie moje mieszkanko jest ubrane w Twoje cudeńka które tworzysz, życzę kolejnych owocnych lat w blogowaniu :)
    Zapisuję się na candy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcia staje w kolejce:0
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam również na moje małe rozdanie;0

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zapisuję się na takie cudowności i po cichu liczę na wygrana :D Już daje banerek

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością i ja spróbuje szcześcia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zakochana w Twoich cudeńkach , wszystko co tworzysz jest śliczne , inspirujesz mnie do nauki szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :) wpadłam tu przypadkiem ale zostanę :):) życzę kolejnych latek "blogowego życia" i mnóstwa pomysłów do realizacji :) z wielką przyejmnością zapiszę się i ja do zabawy:) Banerek u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Tu u Ciebie:) Z przyjemnością zostanę na dłużej:)
    I do zabawy z przyjemnością się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje rocznicy i życzę Ci kolejnych twórczych postów, mnóstwo inspiracji, znalezienia czterolistnej koniczyny aby szczęście Ci przyniosła, złotej rybki aby spełniła Twoje 3 największe marzenia i mnóstwo radości.

    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja się chetnie ustawie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, biorę udział w zabawie, pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie na urodzinowe Candy - tylko do 20 sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja staję w kolejce
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję :P

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością wezmę udział :-) Banerek u mnie na blogu: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie tu u Ciebie, posiedzę sobie chwilkę. Również ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję roczku!:) Bardzo chętnie wezmę udział w candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba podusia. Życzę następnych udanych lat na blogu. Banner na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. skrzyneczki cudeńko-akurat na moje nowe mieszkanie zatem ustawiam się w kolejce mój email melodyjka8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewuniu!!! Gratuluję z całego serduszka rocznicy, pokazuj nam dalej swoje dziełka:).
    Z przyjemnością spróbuję stanąć w kolejce po cukierasy:)))
    buziaki i uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. żałuję że nie zdążyłam:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcona chwilkę i że mnie odwiedzacie :-))))